نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

بصیرت (قم نوشته)

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ
قبر آیت الله بهجت محل عبور ملائک و فاتحه خوانی زائرین....

قبر منتظری در جوارش محل.........

مرحوم منتظری اگر بصیرت داشت شاید الان برای خودش کسی میشد....

البته این هم جواری با آیت الله بهجت شاید پاداش کارهای خیر قبل از ماجرا بود........

 

با دیدن قبرش یاد این بیت شعر افتادم:

بی عشق عمر آدم بی اعتقاد میره

هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره.......

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۵

نظرات  (۴)

سلام دوست عزیز.امیدوارم خوب باشی.وبلاگتون خیلی قشنگه.ممنون میشم که وبلاگ منم ببینید و نظرتونو واسم بفرستید
وبسایت جالبی دارین!
اگه وقت کردین به ما هم یه سر بزنین!
با تبادل لینک موافق بودی ما رو با نام اشکنان دانلود لینک کن بعد بگو تا به چه نامی لینکت کنیم!
منتظرتم!
هک هک هک

سلام دوست عزیز
خوبی؟
راسش این هم پیام تبلیغاتی هست هم اینکه به احترام نویسنده خودم حضورن خدمت رسیدم
بزار همین اول اینو بگم که وبلاگت خوبه ها !!!
همینجوری دیدم به دلم نشست
بعدا میام کامل میخونم بزار اسم وبتو یادداشت کنم
خب
ازت یه درخواستی دارم میخوام وب منو با اسم جدیدترین های هک و یاهو پیوند کنی و ببهم خبر بدی تا منم انجام وظیفه کنم
اگر برای عبور از فیلتر هم دنبال راه چاره هستی دوستم میتونه کمکت کنه اینم آیدیش
titan_socks
درخواست هک داشتی بهم بگو
شماره موبایل خودمم اینه
09370064381
ادرس وبلاگم
www.gold-soft.blogfa.com
اینم ادرس فروشگاه بینظیر من
www.best-packing.blogfa.com
تا یادم نرفته اینم بگم اگر میخوای امار وبلاگت بالا بره برو تولبار وبالای وبم که به رنگ قرمز نوشتم رو دانلود کن
منتظرت هستم
سلام
شما با اسم نسل 60 لینک شدید
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی