نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

حسرت

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ

وقتی رفتی


همه غمت به یک کنار


در دلم حسرت گفتن


یک دوستت دارم ماند............

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۷
ابوذر...

نظرات  (۱۱)

زیبا بود...

با سلام به روز هستم با مطلب :

عوامل اخلاقی برای ازدیاد رزق و روزی .یاعلی

اینها همه کم لطفی دنیاست عزیز... این شهر مرا با تو نمی خواست عزیز ... ای تف به جهان تا ابدغم بودن ... ای مرگ بر این ساعت بی هم بودن...
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۷ پرستو مهاجر
سلام
دوباره شروع کردم و به روزم:)
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۲ پادشاه اهوازی
سلام عسیس برادر..چه خبر؟؟؟دلت بی حسرت باشه و روبروت دنیایی پر از تدبیر و امید و موفقیت باشه . انشاالله
حـــــــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــرت

زیبابود
به به..آفرین
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۲ طلبـــــه جوانـــــــــــ
سلام دوست من
وقت بخیر
بی زحمت حقیر رو لینک کنید با نام lil زندگی اما به سبک طلبگی lil 
تشکر
منتظر پاسخ شما هستیم .
www.zendegi-t.blog.ir
سلام
حسرت یک جمله
جالب بود
یا حق
سلام
کربلای امروز سوریه است. 
با نوشته ای مربوط به سوریه، در خدمتم.
باشد تا از کسانی باشیم که لبیک گفتن به ندای حسین(علیه السلام) ...
دوستت دارم را باید به اهلش گفت.

سلام با پست جدیدی بروز شدیم نظر فراموش نشه لظفا
یا حق در انتظار شما و نظراتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی