نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

ترس من

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ
الهم اجعنی اخشاک کانى اراک

خدایا این بخش عرفه را خواندم

ولی ترس دارم

آنقدر گستاخ شده باشم

که دیدنت هم در من اثر نکند.....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
ابوذر...

نظرات  (۴)

سلام

سفر به قبله...

http://zareh.blog.ir/post/149

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۷ طلبه امروزی

سلام

با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۸ گرفتِ یار

توفیق نصیبمان...

عید پربرکت.

۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۶:۰۵ محمد علیزاده
وای بر من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی