نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

معجزه روح الله

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

این که حالا


راحت در هر کوچه هیئتی داریم


معجزه روح الله است


بی معرفتی است


هیئتی داشته باشی و قدر امام(ره) را ندانی.......

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
ابوذر...

نظرات  (۹)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۷ غریبِ قریب
زیبا و بجا و حق...
درود خدا بر امام
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۹ شهید ابراهیم هادی
سلام علیکم.مطلب زیبایی بود...
خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید...
bypelak.blog.ir
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۶ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
سلام
روزتون مبارک...
 رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

 هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

نوادر راوند ص18

سلام


امام باقر علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه وآله روایت می کند که فرمود:
طُوبی لِمَنْ اَدْرَکَ قائِمَ اَهْلِ بَیتی وَهُوَ یأتَمُّ بِهِ فی غَیْبَتِهِ قَبْلَ قِیامِهِ وَیَتَوَلّی اَوْلِیاءَهُ وَیُعادِی اَعْداءَهُ، ذلِکَ مِنْ رُفَقایی وَ ذَوِی مَوَدَّتی وَاَکْرَمُ اُمَّتی عَلَی ‏یَوْمَ‏ القِیامَةِ؛
شیخ صدوق, کمال‏الدین و تمام النعمة، ج 1، ص 286، ح 2.
خوشا بر احوال کسی ‏که قائم ‏اهل‏ بیت مرا درک ‏کرده و در غیبت و پیش از قیامش پیرو او باشد؛ دوستانش را دوست بدارد و با دشمنانش دشمن باشد؛ چنین کسی در روز قیامت، از رفقا و دوستان من و گرامی‏ترین امت من خواهد بود.

عیدتون مبارک
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۳ سیدمحسن علوی
تواضع و فروتنی عباس باور نکردنی بود . همیشه عادت داشت وقتی من وارد اتاق می شدم ، بلند می شد و به قامت می ایستاد .

یک روز وقتی وارد شدم روی زانویش ایستاد . ترسیدم ، گفتم : عباس چیزی شده ؟ پاهایت چطورند ؟ خندید و گفت : نه ، شما بد عادت شده اید . من همیشه جلوی تو بلند می شوم امروز خسته ام ، به زانو ایستاده ام . می دانستم اگر سالم بود بلند می شد و می ایستاد . اصرار کردم که بگوید چه ناراحتی دارد . گفت : چند روزی بود که پاهایم را از پوتین در نیاورده بودم ، انگشتای پایم پوسیده است . نمی توانم روی پاهایم بایستم . عباس با همان حال صبح روز بعد به منطقه رفت . این اتفاق به من نشان داد که عباس از بندگان خاص خداوند است . 

از همسر شهید سردار عباس کریمی
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
انشاا... موفق باشید

از فشار زندگی نترسید.به یاد داشته باشیدفشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل می کند . . .
سلام
خداقوت
کاش بصیر باشیم و معرفت داشته باشیم

امام على علیه ‏السلام :

مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است
به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
غررالحکم، ح 8763 .


اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی