نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

سفر کرب و بلا

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

قرعه فال

این بار به نام من دیوانه هم خورد

و  حالا سفری خواهم رفت از جنس

بلور اشک

می رو م تا با یک بغل غم و اندوه برگردم

و بگویم برایتان......

بعد از تحریر:

عازم کربلا هستم دوستان حلال کنید....

دعا گوی همه هستم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۲
ابوذر...

سفر کربلا

نسل60

نظرات  (۱۰)

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی،شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی،آه باران... من سراپای وجودم آتش است،پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی

سلام...با شبهای بارانی منتظر حضورت هستم،اگه افتخار بدی و سر بزنی خوشحال میشم
۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۲:۱۷ رادین وی پی ان
پرداخت آنلاین و تحویل آنی ساکس

برای عبور از سیستم فیلترینگ ایران و باز کردن سایت های فیلتر مانند فیس بوک می توانید از اکانت های ساکس رادین وی پی ان استفاده کنید.
--------------------با قیمت باور نکردنی و بدون افت سرعت--------------------
اکانت ساکس یک ماهه = 3.000 تومان
اکانت ساکس دو ماهه = 5.000 تومان
اکانت ساکس سه ماهه = 7.000 تومان
--------------------------------------------------------------------------------------
به همراه دانلود نرم آفزار+آموزش نصب + آموزش استفاده
خوش به سعادتتون

سفری پر بار

اما یادتون باشه استفاده کنید آماده برید نه مث من

مارو هم دعا کنید در بین الحرمین...
سلام عزیزم خوبی وبلاگ زیبایی دارم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی درضمن مایل به تبادل لینکم هستم موفق باشی
خوش به سعادتت!
به وسعت تمام زمین دلم تنگ شده است برای یه گوشه حرمت!
میگفتند باران که می بارد بوی خاک بلند میشود...
اما اینجا باران که میزند فقط بوی خاطره ها می آید...!
سلام مارا به ارباب برسانید....
سلام
خوش به سعادتتون
کاش هنوز نرفته باشید و التماس دعای من رو ببینید قبل از سفر
هرگز به دست اش ساعت نمی بست
روزی از او پرسیدم
پس چگونه است
که همیشه سر ساعت به وعده می آیی؟
گفت:
ساعت را از خورشید می پرسم
پرسیدم
روزهای بارانی چطور؟
گفت:
روزهای بارانی
همه‌ی ساعت ها ساعت عشق است!
- راست می گفت
یادم آمد که روزهای بارانی
او همیشه خیس بود-

التماس دعا اخوی
۰۷ آبان ۹۱ ، ۱۷:۱۳ ❤ ریـ ـحــ ـانـ هـ ❤
زیارت خوبی داشته باشی...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی