نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

پیراهن مشکى

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ب.ظ
پیراهن مشکى ام را
تا میکنم و رویش یادداشتی
می گذارم با این مضمون:
اگر محرم سال آینده زنده نبودم
این پیرهن را با من در قبر بگذارید.....
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۳
ابوذر...

نظرات  (۳)

۲۴ دی ۹۱ ، ۱۶:۴۰ محمد علیزاده
بسی زیبا
۲۴ دی ۹۱ ، ۱۸:۵۹ نیما عتیقی
یکی بم گفت پیامبر گفت که پیامبر فرمودند که هر کس به من بگه ربیع اومده میره تو بهشت گفتم که اونموقع هنوز فاطمش سیلی نخورده بود .حرف دلمه برا همه رفیقام هم دارم میفرستمش !!! شما رو به خدا ول کنید این بلاگ فا رو بابا واقعت چرته فقط 10 دقیقه باید وایسی تا کد برای ثبت نظرش بیاد بالا ! بیا من بهت دعوت نامه بلاگ بهتون میدم !
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۰:۱۵ دردانه خلقت

دلم برای روضه هایت
برای سیاهی ها
تنگ می شود
حسیــــــــــــــــــــــن

سلام

زیبا بود
ممنون
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی