نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

قلب چروک

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۳۱ ب.ظ

قلبم چروک شد

بس که خواستم

بچپانم در دلت خودم را.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۷
ابوذر...

نسل60

من

تو

نظرات  (۹)

سلام وبلاگ خیلی جالبی داری امید وارم همیشه شاید و موفق باشی .


و سرویس های مختلف به v--p-n برای خرید .
سایت من سر بزنید

اکانت همزمان رپیدشیر هاتفایل 2شیر مدیافایر و 35 اپلود سنتر دیگر هشت تومان "رپید لیچ

انلاین پرداخت کنید انلاین تحویل بگیرید

xlvpnha : یاهو
سلام امید وارم خسته نباشی

وبلاگ خوبی داری .امید وارم همیشه موفق باشی
لطفا منو با نام "هاست ، دومین ، سرورمجازی " لینک کن بهم ایمیل بده تا لینک کنم ..
yahoo ID : sikahosting

اگه خواستی سایت راه اندازی کنی یا یه دومین ثبت کنی یا امار وبلاگ بالا ببری به سایت من سری بزن .
www.sikahosting.com

شما می توانید وبلاگ خود را به دومین متصل کنید جهت سفارش با ما تماس بگیرید

weblog.com
weblog.net
weblog.org
weblog.mobi
weblog.ir
weblog.us
weblog.info
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۷ مهدی کینگ
سلام عزیزم

وبلاگ خیلی خوبی داری

به منم سر بزن
اگه دوست داشتی منو لینک کن با نام (‌ آریا سیو ) و به ای دی یاهو من خبر بده تا لینکت کنم .
آمار من +15000 در روز هست .

ID YAHOO : v5i4

موفق باشی
سلام ، یه سر بیا وبلاگ من ، اگه خواستی بازدید کنندت زیاد بشه بیا وبلاگم ، هم بازدید کننده ات چند برابر میشه و هم رتبه ات تو گوگل و آلسکا میره بالا ... به صورت رایگان ... زود بیا تا پولی نشده !!!!
سلام دوست گلم.
وبلاگ خیلی قشنگی داری خوشحال میشم همدیگه رو لینک کنیم (هر وقت لینک کردی بهم ایمیل بزن خبر بده تا منم لینکت کنم) راستی از این به بعد هرچی عکس داشتی و خواستی تو وبلاگت بزاریشون تو سایت من آپلودشون کن چون هم امن و دائمیه هم لینک مستقیم داره هم اینکه کلی بازدید وبلاگت رو زیاد میکنه ! تازه یک گالری پر از عکس های خوشگلم داره که میتونی تو وبلاگت بزاریشون..

اگه دوسم داریو میخوای زود پیشرفت کنم لطفا تو سایتم عضو شو ؟ چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمیگیره، مرسی.

حتما سر بزن، بای بای دوست خوبم.
اتوی مغزت را به کار بنداز!!
۲۱ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۵ کاکوشیرازی
واقعاااااااااا
سلام عزیزم خوبی وبلاگ زیبایی دارم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی درضمن مایل به تبادل لینکم هستم موفق باشی.
برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست...
مرور قصه ی دل کافی ست . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی