نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

تولد من

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۵۱ ق.ظ

روزها برای من میگذرد

ویکسال پیرتر شدم

اما بدون تو تمام این زندگی ام

به تباهی و پوچی می گذرد

امیدوارم تولد سال آینده ام را با تو جشن بگیرم


((اللهم عجل لولیک الفرج))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۱
ابوذر...

تولد من

نسل60

نظرات  (۴)

۲۱ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۲ محمد علیزاده
خیلی زیبا بود
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۲:۱۳ محمد علیزاده
اخوی به روز هستم
خوشحال میشم سر بزنی
یا حق
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۳:۴۰ یک نسل سومی
سلام من لینکتون رو تو وبلاگم آبدیت کردم
این اولین وبلاگیه از سرویس بلاگ که دارم ازش بازدید می کنم

۲۱ دی ۹۱ ، ۲۱:۰۲ یک شصتی تمام عیار
بسیار زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی