نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

کیبورد نجس

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

اسمت را که درکامپیوترم تایپ کردم


احساس کردم


تمام دکمه های کیبورد


نجس شد.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
ابوذر...

نظرات  (۸)

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۴ محمد علیزاده
che khashannnnnnn
سلام  عصبانی  شد ی
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۰ شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.
ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما و در آستانه میلاد  با سعادت حـضرت امام رضاعلیه السلام  وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)

من ، بانو شریفی معاونت سایت و مسئول تبلیغات وبگاه جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38
سلام راه داره اسم پدر بزرگ من رو هم بنویسی؟؟؟
سلام و بسیار زیباست هم وبلاگ هم مطالب تشکر
+ماهم با یک پست جدید در خدمتیم
نظر فراموش نشه
در پناه حق
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۹ طلبه امروزی

سلام

حجاب واجب است یا مستحب ؟ آیا واجب بودن حجاب به صورت مطلق و همیشگی است یا اینکه مقید است به شرایطی ؟

در این مقاله (حجاب اختیاری- قسمت دوم) به این سوال جواب داده شده است . منتظر هستیم .

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان
اسم کی؟؟؟
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۱ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی