نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

شمع من

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ
برای تو مثل شمع

سوختم و آب شدم

وتو

بی اعتنا به من

شمع دیگری را

روشن کردی!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۰
ابوذر...

نسل60

من

تو

نظرات  (۴)

خب شمع روشن و که روشن نمی کنن!!!

خاموشتم می کرد
باز گلایه می کردی!!!
رفیق شنیدی میگن شمعُ پروانه !
سوختن پروانه ها یعنی ؟
عاشق باید
صادق باشد...
گوشه ای مینشینم و تو


برای بار هزارم در افکارم متولد میشوی...

شاید این بار هم صدای تو قرار است

صفحه ی گرامافون زندگی ام را نوازش کند...

سمفونی بتهوون به چه کارم می آید؟

من با صدای آرامش بخش نفس هایت

رویاهایم را به آینده پیوند خواهم زد...!!
با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی