نسل60

فقط برای خدا.....

نسل60

فقط برای خدا.....

این جمعه

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۴۷ ب.ظ

این جمعه هم بدون تو

یادم هفته پیش گفتم جمعه آینده باتو باشد انشاءالله

یادم افتاد مدتی  میشود که همه فقط در غروب جمعه

یاد تو میکنند

شده ای بهانه پیامک های عصر جمعه

وقت بیکاری خوب بیادتیم !!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۳

نظرات  (۵)

باورت گر بشود، گر نشود
حرفی نیست
اما نفسم می گیرد
در هوایی که
نفس های تو نیست…
به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه
به امید قدمت کون ومکان چشم به راه
رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست
قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . .
یــــــــــــــــا صــــــــــــاحـــــــــــبــــــــــــــ الــــــــــــــزمـــــــــــــــــــانــــــــــــــــــ
و چه مسیج های قشنگی میشه ساخت با عصر جمعه!!!
عصر جمعه بد دلگیر شده...دارم عادت میکنم...نگذار به نبودنت عادت کنم...
سلام باپست تخریب قبورمطهرائمه بقیع توسط وهابیت پذیرای حضورگرمتان هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی